brittensvardag.blogg.se

I gyningsljuset

Publicerad 2017-11-25 07:57:00 i Allmänt,

 
Där sitter jag och ser på hur det dagas. Ser hur himlen skiftar färg och hur allt tar form. Naturen bjuder inte på så mycket färg men skapar snygga siluetter i gryningsfonden i gråblått, rosa och orange.
 
Hade hoppats på att lilla mamma skulle kommit förbi en liten sväng idag men det blir nog nästa vecka i stället och det går ju bra det med. Jag är inte sysslolös för det minsann. Jag tänker mig både baka och sticka så jag har att göra ändå. det där med stickningen upptar min lediga tid så mycket att jag inte har tid för så mycket annat. Här är ett litet axplock av den här höstens skapelser.
 
Britt Hellmans foto.Britt Hellmans foto.Britt Hellmans foto.Britt Hellmans foto.
Britt Hellmans foto.Britt Hellmans foto.Britt Hellmans foto.Britt Hellmans foto.
Britt Hellmans foto.
Britt Hellmans foto.Britt Hellmans foto.Britt Hellmans foto.
Britt Hellmans foto.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela