brittensvardag.blogg.se

Dag 14

Publicerad 2017-08-31 10:10:24 i Allmänt,

 
Kanske, kanske har jag en hel del att skriva idag men jag har också fått mycket att göra och det är jag så jätteglad för. Jag har fått beställning på inte mindre än åtta par sockar redan och så är jag inne i slutfasen på min bok. Tegelstenen som heter "Rivaler" som kanske inte är direkt dålig men som förmodligen är en bok man glömt både titel och innehåll på/i  långt innan jul.
 
Ja tänk, idag har vi augustis sista dag och i morgon börjar den första höstmånaden. Men , jag föredrar nog att kalla den för sommarens sista månad, sensommarmånaden.
 
Vi har lämnat dottern vid tåget, handlat, hämtat paket från matsmart och fikat redan. Till middag kommer jag att servera kalasbiffar med paprikaris och naturligtvis en fräsch sallad nu när både gurka och isbergssallad kostar 5 kronor kilot. Är det någon som vet om man kan använda isbergssallad till något annat än sallad? Jag vet inte!
 
Nej, nu skall jag avsluta här för stickningen drar och imorgon får jag förhoppningsvis en ny laddning med stickgarner. Min frysbox kommer i alla fall. Det har DHL lovat.
 
 
                          
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-08-31 10:19:08

Härligt då vet du vad du ska göra i vinter.Länge sen jag stickade nåt över huvudtaget.Här är det inte höst än 28* kl 9 så man njuter och härligt med ljumma kvällar nåt vi saknat i sommar.Ha en bra dag.Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela